דלג לתוכן הראשי
image alt
יוסי חביה, 06.08.2017

דגשים להקמת חנות וירטואלית לצרכן הישראלי

השוק הישראלי ניחן בתרבות מסוימת - הצרכנים ירכשו מוצרים ושירותים במקומות אמינים, אך יחד עם זאת הם אינם סלחנים ורק שלא תעזו לאחר באספקת המשלוח או לגבות מהם דמי משלוח מופרזים! אז כן, השוק הישראלי חם, ישראלים אוהבים לקנות ברשת ועל פי נתוני איביי העולמית, כ-95% ישראלים רכשו לפחות פעם אחת בחייהם מוצר ברשת, וזאת על פי סקר שנערך בשנת 2016. נתון מעניין נוסף בעניין זה - מספר הקונים הישראלים ברשת גדל ב-100% ב-5 בשנים האחרונות, והיקף הקניות צמח ב-80%. לכן, לא פלא שחנויות אונליין בישראל נפתחות בזו אחר זו ומציעות את מרכולתן עבור הגולשים. 
הנתונים הם מפתיעים, משום שאנו רואים כי הצרכן הישראלי אינו חושש לפתוח את ארנקו ולבצע רכישות, מה גם שהוא לא מפחד לרכוש מבלי לחוש את המוצר או למדוד והוא יהיה מוכן לשלם קצת יותר עבור שירות בעברית. יחד עם זאת, בניית חנויות וירטואלית לשוק הישראלי היא אתגר ויש להתאימן בצורה מושלמת בראש ובראשונה לקהל היעד ועבור הצרכן הישראלי. איך עושים את זה, ועל מה חשוב לשים דגש? הכל בכתבה הבאה. 


אל תדרשו ממנו יותר מידי 

לא נראה לי שפעם נכנסתם לחנות רגילה ובקשו מכם פרטים אישיים כדוגמת מה המייל שלכם, או איפה הנכם גרים. מובן שאם הייתם מבצעים זאת בחנות שלכם, הייתם נותרים שנים עם הסחורה. לכן, אל תערימו קשיים על הגולש ואל תדרשו ממנו יותר מידי, היו מזמינים, תנו לו חווית גלישה מזמינה ולעבור תהליך הדומה לחנות רגילה. 


תנו לו לחוש את המוצר 

אין כמובן תחליף למדידה או לתחושה שאנו נוגעים במוצר שאנו רוכשים. יחד עם זאת, תמונה ברורה או סרטון וידאו מוחשיים וברורים יעשו את העבודה. עליכם לדעת כי גם בחנויות רגילות, לא תמיד אנו יכולים "לגעת" במוצר משום שאולי הוא ארוז ואולי למוכר אין די זמן להסביר ולהדגים לכל לקוח. 


העניקו לו קופונים ומבצעים 

אין מה לעשות, אנחנו ישראלים שאוהבים לקנות בזול וגם לרוץ לחבר'ה ולספר להם על הרכישה השווה שעשינו. לכן, אם תרצו לככב בארוחת השישי של הגולש שלכם, תנו לו קופון, מבצעים, שמרו איתו על מערכת יחסים אישית דרך ניוזלטרים או הודעות SMS שיאפשרו לו להגיע שוב ושוב לחנות הווירטואלית שלכם. 


היו ברורים עם הצרכן הישראלי 

להיות ברור זה מאסט עבור הצרכן הישראלי. עליכם להציג עבורו תקנון ברור של המוצרים, את עלויות המשלוח וגם את תקנון החברה לגבי החזר המוצר, זיכויים וכו'. ככל שתהיו יותר ברורים ותשדרו עבורו "הכל בסדר, ניתן להחליף או להחזיר את המוצרים תוך כך וכך ימים", כך תוכלו לרכוש את אמונו ולאפשר לו לרכוש יותר. 


חיבור לחברת סליקה ישראלית 

חיבור לסליקה ישראלית(איזי קארד, טרנזילה, קרדיט גארד) היא נהדרת עבור הצרכן הישראלי ומאפשרת לו "להרגיש בבית". יחד עם זאת, כבעלי עסקים תוכלו להרוויח נוחות בלתי מתפשרת, כיוון שכך תוכלו לקבל את השירות של חברת האשראי לה אתם רגילים, כולל העמלות ושאר הנושאים העסקיים אל מול החברה. כמובן שבצורת התקשרות זו הכסף יועבר אליכם ישר אל חשבון הבנק שלכם. ללקוחות האתר שלכם גם יהיה מאוד נוח לבצע רכישה באתר עם טופס הסליקה הישראלי וכמובן שרובם המוחלט של סוגי האשראי יכובדו אצלכם באתר
במערכת Wobily חיבור לכ-20 אפשרויות סליקה - תוכלו לראות אותם כאן


חיבור לחברת חשבוניות ישראלית

כמה זמן ותפעול יכול לחסוך לכם חיבור אוטומטי לחברת חשבוניות כאשר על כל רכישה באתר תופק חשבונית בצורה אוטומטית ללקוח.
חסכון בזמן, חסכון בטעויות, והאוטומציה עושה את העבודה.
במערכת Wobily יש חיבור לחשבונית ירוקה ולאיזיקאונט - תוכלו לראות אותם כאן


חיבור לחברת שילוח ישראלית

גם כאן האוטומציה מדברת. חיבור לחברת שילוח ישראלית יאפשר חיבור אוטומטי בין ההזמנה לבין נקודת האיסוף של הלקוח
לדוגמא הצגת מפה לבחירה נקודת איסוף ללקוח יכול להיות פתרון מעולה לצרכן הישראלי
במערכת Wobily יש חיבור לחברת Boxit ולחברת PickUp


חיבור לזאפ השוואת מחירים

בתחומים מסויימים הצגת המוצרים שלנו בזאפ יכולה להניב לנו רווחים נאים מאוד.
מערכות בינלאומיות כמובן אינן תומכות בחיבור לזאפ, החיבור לזאפ נעשה באמצעות יצירת
אתר מראה למוצרים אשר באתרכם
במערכת Wobily קיים עורך מתקדם ליצירת אתר המראה לזאפ - תוכלו לצפות במדריך כאן


חיבור לחברת דיוור אלקטרוני ישראלית

לקוח אשר ביצע רכישה או השאיר פרטים יכנס אוטומטית לרשימת הדיוור שלכם
כמובן שבמקרה זה גם חברה בינלאומית תוכל לעשות את העבודה
במערכת Wobily קיים חיבור לחברת אקטיב טרייל ולחברת שלח מסר


תוכן מלא בעברית ויישור נכון לימין

על האתר שלכם להכיל תוכן מלא בעברית כולל כל הכפתורים וההודעות באתר
כמובן שיישור מלא לימין כולל כל הדפים והטפסים באתר, שימו לב שלא כל המערכות הבינלאומיות תומכות בכך

לסיכום, במידה ואתם מכוונים לשוק הישראלי ולצרכן הישראלי, בדקו טוב טוב שמהערכת בה אתם מתכוונים להקים את החנות הוירטואלית שלכן תומכת במה שכתבתי מעלה, שיהיה לכם הצלחה!
מומחי Wobily לבניית חנות וירטואלית זמינים לשירותכם ויעניקו לכם ייעוץ מקצועי לאחר שנים רבות של ניסיון בתחום של הקמת חנויות וירטואליות
 

 
image alt
מוזמנים ליצור קשר
אין תנאי שירות לחנות זו