דלג לתוכן הראשי
yosi havia
יוסי חביה, 23.08.2017

איך להגדיל את אמון הרוכש בחנות וירטואלית?

חנויות וירטואליות הן דרך נהדרת להגדיל מכירות של חנות (רגילה) קיימת, כן כן, ממש כך. וגם כמובן לאפשר למי שמעוניין למכור מוצרים לקהל הגולשים בצורה חדשנית. אז לאחר בניית חנות וירטואלית מרשימה, שאותה אגב ניתן לבנות גם באופן עצמאי לחלוטין, עליכם לבנות את אמון הגולש כדי לאפשר לו לבצע רכישות ללא כל חשש. אומנם הרגולציה על חנויות מכווננות ידועות וכיום ישנם גופים המפקחים על הנושא, אבל עדין יש מן חשש מסוים שאותו ניתן להפיג על ידי כמה פעולות פשוטות. 
שנתחיל?


עמוד אודות ברור 

רבים נוטים לוותר על עמוד אודות או לכתוב בו את שירותי החברה באודות, אז נעשה סדר אחת ולתמיד. עמוד אודות נועד לאפשר לגולשים להכיר את בעל האתר, את ניסיונו בתחום, מקצועו וכל מידע רלוונטי. מומלץ גם לשים תמונה של בעל האתר (לא תמונה מהצבא ולא עם משקפי שמש). בעידן וירטואלי שכזה, אנשים אוהבים לראות עם מי הם עושים עסקים ובכלל עבור מי הם פותחים את הארנק ומשלמים. 


הציגו הוכחות שאחרים בוטחים בכם 

כאשר מציגים עבור הגולש תגובות או תמונות של לקוחות אחרים מרוצים, הוא מרגיש שהוא לא לבד, ושיש עוד גולשים הנמצאים איתו יחד על אותה סירה. לכן, מומלץ להציג תמונות או תגובות של לקוחות מרוצים במקומות בולטים באתר שלכם. בנוסף לכך, במידה וקיבלתם איזכור או סקירה על המוצרים שלכם מומלץ להציג זאת באיזור חדשות באתר שלכם 


שקיפות

התוכן שלכם באתר צריך להיות כנה והגון. כאשר הקונים רואים שאתם מוכנים לטפל גם בחסרונות של המוצרים שלכם הם יעריכו זאת. במידה ומוצר קיימות מגבלות, השתמשו בתוכן שלכם כדי לשתף פתרונות בעבור החסרונות הללו. תארו כיצד הלקוחות שלכם פתרו את הבעיות במוצרים שלכם.


צור קשר וטלפון בכל עמוד  

אסור לכם לתת לגולש להתלבט ולעבור לאתר של המתחרה, ולכן שימו בכל דף מוצר צור קשר ומספר טלפון שיאפשרו לו ליצור קשר באופן מידי כדי לקבל פרטים נוספים על מוצר. ניתן כמובן ליצור צ'אט בכל עמוד שיאפשר לו להתכתב אונליין עם נציג כדי לקבל פרטים נוספים, או לשאול שאלות על המוצר. כמו כן, ניתן להוסיף כתובת פיזית של החנות (במידה ויש) מה שמאפשר לגולש להבין שיהיה לו למי לפנות במקרה של בעיה. חובת ההוכחה תהיה עליכם, ולכן חשוב להיות זמינים ולחזור לכל פנייה עוד באותו היום. 


תקנון האתר ועלות המשלוחים 

חשוב להבליט את תקנון האתר בכדי ליצור אמינות עבור הגולש ולא להפתיע אותו בסוף עם תקנון שאינו מתאים עבורו. את התקנון מומלץ לנסח בעזרת עורך דין המומחה בתחום, שיסייע לכם לערוך הסכם הוגן וברור עבור הלקוח, ושלא תסתבכו בתביעות מיותרות. כמו כן, את עלות המשלוח של המוצרים יש לציין בדף הרכישה ולא בעמוד התשלום. למה? אתם וודאי לא רוצים שהלקוח יתחרט. 


הדגישו באייקונים את נושא הסליקה המאובטחת 

בתחתית עמוד הרכישה, חשוב לשים אייקונים המשדרים אמינות מבחינת הסליקה, ולכן אם הנכם עובדים עם חברת סליקה מסוימת, שימו אייקון של אותה חברה. ניתן גם להוסיף אייקון של מנעול המתאר רכישה מאובטחת, אייקונים של תקני אבטחה ואפילו אייקונים של חברות השילוח איתן הנכם עובדים. אייקונים אלה משדרים אמינות, ובשלב כה חשוב של פתיחת הארנק - הם נחוצים. 


הצגת צ'אט לייב באתר 

צ'אט לייב באתר מאפשר לגולש להרגיש בטוח בכל רכישה, גם אם הוא לא באמת מתכוון לבצע בו שימוש. העובדה שיש מישהו שזמין עבורו לייב, עושה את העבודה. תוכלו לבחור את השעות בהן תהיו זמינים עבור הגולש ושעות בהן הצ'אט יהיה כבוי והגולש יוכל להשאיר פרטי התקשרות. אנו ממליצים על צ'אט – olark הידידותי בעל פיצ'רים יוצאי דופן.


הצגת סרטונים הממחישים שימוש במוצרים

אומרים שתמונה טובה שווה אלף מילים, אז דמיינו כמה מילים שווה סרטון הממחיש את השימוש במוצר בחנויות וירטואליות. כאשר הגולש רואה בלייב כיצד המוצר עובד, הוא ימהר לרכוש אותו ואולי גם ישתף את הסרטון לחבריו ברשתות חברתיות. בקיצור, הוסיפו סרטונים איכותיים, ברורים וקצרים עד כמה שניתן. 

בשורה התחתונה, לקוחות אשר נתקלו בחנות הוירטואלית שלכם בפעם הראשונה יעשו בדיוק את אותם הפעולה אם היו נתקלים בחנות פיזית מסויימת, יסתכלו מסביב, יבדקו את חזית החנות, יכנסו, ינסו להתרשם מתוך החנות, ירחרו ולבסוף יחליטו האם לרכוש אצלכם או שלא, לכן עליכם לעשות את הכל כדי לגרום לחנות שלכם להיראות אמינה וע"י כך לגרום ללקוחות שלכם לבצע את ההחלטה הנכונה ולבצע קנייה בחנות שלכם

מומחי Wobily לבניית חנות וירטואלית זמינים לשירותכם ויעניקו לכם ייעוץ מקצועי לאחר שנים רבות של ניסיון בתחום של הקמת חנויות וירטואליות
image alt
אין תנאי שירות לחנות זו